Åpner kranen med TV-offensiv

Dinamo vant på slutten av fjoråret byråkonkurransen om å tilrettelegge Comfort-Kjedens kommunikasjonsaktiviteter. Nå er de første resultatene av samarbeidet klare.

18025 db68c original
18026 8fc1a original
18027 1a0fd original

De nye reklmaefilmene har premiere i kveld. Konseptet heter «Rørleggeren i nærheten».

Comfort-kjeden er blant landets største aktører med over 900 rørleggere. Rørleggerne er alle tilknyttet lokale medlemsbedrifter med egne butikker. Med denne kampanjen ønsker vi å forsterke oppfatningen om at vi ikke bare er store på baderom- og vvs-utstyr, men at vi også tilbyr rørleggertjenester til hele Norge. Samarbeidet mellom Dinamo og Comfort er veldig godt i gang, og det nye konseptet og de nye filmene har blitt svært godt mottatt i kjeden. Vi håper og tror både gamle og nye kunder vil gjøre det samme, sier Einar Evje, markedssjef i Comfort-kjeden.

Kreativt team: Henrik Sæther og Henrik Hagelsteen

AD-assistent: Kate Hagen

Rådgiver: Carl Bækken

Prosjektleder Anita Engen Hjelset

Byråprodusent: Tonje Østbye

Regi: Magnus Renfors

Produsent: Anna Persson, Hobby Film

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS