Samler merkevarer

VIC samler anerkjente merkevarer på ett sted. Under pay-offen «Gathering Brands» kjøres en kampanje som kommuniserer nettopp dette.

17531 94568 original
17532 ae37b original
17533 d79fc original

Kampanjen består av både film og printløsninger og det er Kitchen i samarbeid med Pravda, Gimpville og fotograf Damian Heinisch som står bak arbeidet.

Reklamefilmer i kategorien mote er generelt veldig like. Vi ser pene mennesker i pene klær i pene omgivelser fra de fleste aktørene, mener Monica Solberg, markedssjef i VIC.

Skal vi vekke oppmerksomhet blant forbrukerne, må vi tenke litt utenfor boksen. Kampanjen leverer tydelig på budskapet om at VIC er en merkevarekjede, og gjør det med en twist som vi gleder oss til å se hvordan seerne responderer på. I en kjede som VIC, med en sterk lokal forankring, betyr en TV-kampanje mye ikke bare rent kommersielt, men har også stor betydning for det interne engasjementet. Kampanjen har stor verdi for oss som merkevarekjede, sier Solberg.

Kampanjen startet på TV denne uken og printløsningene har allerede begynt å gå i Elle og Kamille. De vil fortsette utover våren og sommeren, og etter hvert også stå i magasinet Mann.

Team hos Kitchen

Team: Ole Henrik Stubberud, Heidi Mittun-Kjos

AD-assistent: Hans-Marius Midtgarden

Planner: Sten Bråthen

Prosjektleder: Aram Zarkoob

Konsulent: Yvonne Waage

Byråprodusent: Caroline Werring Otnes

Film

Produksjonsselskap Pravda

Regi: Mikkel Sandemose

Produsent: Erik Schøien

3D-animasjon: Gimpville

Musikk: Dolly Parton

Print

Fotograf: Damian Heinisch

Modellmaker: Anke Lachmuth/LIGANORD

Involverte byråer

87152 b889b original

Publicis Kitchen