Tine Kuer/film&print

Kvalitet og matsikkerhet er to av bærebjelkene for merkevaren TINE

943 9bfc1 original
1953 e1406 original
3944 da63d original
33259 4951c original

Kvalitet og matsikkerhet er to av bærebjelkene for merkevaren TINE. Dette
ønsket de å løfte fram i en profilkampanje, denne gang med fortellinger fra råvareleddet - om kuenes ve og vel. TINEs kuer har nemlig verdens beste helsetjeneste med eget helsekort og egen fastlege. I tillegg er norske bønder kjent for et særdeles godt dyrehold, blant annet gis kuene åtte ukers sommerferie, hvor de beiter fritt i skog og mark. Målet var å kommunisere disse budskapene på en sjarmerende og underholdende måte – for å styrke TINEs overordnede posisjon i det norske markedet.

4065-f215d-original.pdf

3011-880e5-original.pdf PDF, 5.457 MB
Last ned

Involverte byråer

94321 c284c original

TRY Apt

Involverte

Prosjektleder