Ute i kulden

Ikke alle produkter kommer inn i varmen hos Vitusapotek.

14503 d5297 original

Det er budskapet i den nye profilfilmen som vi slipper i disse dager. Apotekkjeden erklærer det som mål å sørge for trygg og sikker bruk av legemidler og andre helse- og velværerelaterte produkter.

Vi kontrollerer alle ingrediensene i nye produkter vi tar inn. Noen ganger er vi strengere enn norsk regelverk, forteller Hanne Andresen, som er direktør for fag og kvalitet i Vitusapotek.

Vi gjennomgår nøye at påstandene som benyttes om produktene kan dokumenteres og at dokumentasjonen er god nok.

Markedskommunikasjon som bekrefter. Vi ser at apotekene for mange fortsatt fremstår som generiske, og det er dette vi nå har jobbet med å forandre. Vi har derfor også jobbet med å utvikle et tydeligere grafisk uttrykk som kommer til å dukke opp både i våre apotek og i media de nærmeste ukene, sier Andresen.

Med Bates på laget. Vitusapotek-kjeden er eid av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets største leverandør av legemidler og helserelaterte produkter.

Vi har vært mange involverte i denne prosessen og vi har hatt et godt team med oss fra Bates, sier kommersiell direktør i NMD, Janicke Ruud Nielsen.

Det er veldig godt å presentere en ny profilfilm som virkelig viser frem det vi er aller mest stolte av internt, nemlig den gode kvaliteten vi har i alle ledd av vår organisasjon.

Byrå: Bates United

Tekstforfatter: Petter Andersen

AD: Lars Holt

Konsulent: Roy Erik Hansen/Tor Anton Bjørge

Prosjektleder: Line Meidell

Byråprodusent: Steve St. Peter

Produksjon:

Prosuksjonsselskap: Motion Blur

Regi: Roenberg (Joachim Rønning og Espen Sandberg)

Produsent: Ola Narum Berg

Foto: Gaute Gunnari

Musikkstyling: Wife

Involverte byråer

22419 a32cc original

Bates