Det er budskapet i den nye profilfilmen som vi slipper i disse dager. Apotekkjeden erklærer det som mål å sørge for trygg og sikker bruk av legemidler og andre helse- og velværerelaterte produkter.
Vi kontrollerer alle ingrediensene i nye produkter vi tar inn. Noen ganger er vi strengere enn norsk regelverk, forteller Hanne Andresen, som er direktør for fag og kvalitet i Vitusapotek.
Vi gjennomgår nøye at påstandene som benyttes om produktene kan dokumenteres og at dokumentasjonen er god nok.
Markedskommunikasjon som bekrefter. Vi ser at apotekene for mange fortsatt fremstår som generiske, og det er dette vi nå har jobbet med å forandre. Vi har derfor også jobbet med å utvikle et tydeligere grafisk uttrykk som kommer til å dukke opp både i våre apotek og i media de nærmeste ukene, sier Andresen.
Med Bates på laget. Vitusapotek-kjeden er eid av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets største leverandør av legemidler og helserelaterte produkter.
Vi har vært mange involverte i denne prosessen og vi har hatt et godt team med oss fra Bates, sier kommersiell direktør i NMD, Janicke Ruud Nielsen.
Det er veldig godt å presentere en ny profilfilm som virkelig viser frem det vi er aller mest stolte av internt, nemlig den gode kvaliteten vi har i alle ledd av vår organisasjon.
Byrå: Bates United
Tekstforfatter: Petter Andersen
AD: Lars Holt
Konsulent: Roy Erik Hansen/Tor Anton Bjørge
Prosjektleder: Line Meidell
Byråprodusent: Steve St. Peter
Produksjon:
Prosuksjonsselskap: Motion Blur
Regi: Roenberg (Joachim Rønning og Espen Sandberg)
Produsent: Ola Narum Berg
Foto: Gaute Gunnari
Musikkstyling: Wife
Involverte byråer
Bates