De beste prisene går først

Du trenger ikke alltid å rope, selv når budskapet er pris. Schjærven og NSB er ute med nye taktiske filmer som skal vekke reiselyst.

14552 8ae72 original
14553 c9bc7 original

Minipris er NSBs lavpriskonsept, med priser fra 199,- til 499,-. Og de beste prisene går naturlig nok først. Målet med kampanjen er økt salg av billetter, samt å formidle at det finnes flere Minipriser enn den laveste til 199,-.

Vi ønsket å vise frem den gode togreisen og de gode møtene, forteller konsulent Marius Damsleth.

Målgruppen er bred og vi valgte å lage karakterdrevne filmer som kunne treffe flest mulig. Det er ikke prisen som avgjør hvor god reisen blir. Du reiser den samme veien. Og på endestasjonen står de samme menneskene og møter deg, uansett hva du har betalt.

I hovedfilmen følger vi fire reisende. Det er også laget fire 30-sekunds varianter hvor vi følger hver enkelt nærmere.

Kreativt team: Morten Kristiansen og Karl Nystøyl

Konsulent: Marius Damsleth

Prosjektleder: Johanna Nordberg-Aas

Kreativ leder: Øistein Borge

Regi: Johan Tappert, Motion Blur

Produsent: Ola Narum Berg, Espen Horn

Etterarbeid: Fragments, Jon Skjerven

Involverte byråer

95774 8fa3b original

Schjærven Reklamebyrå