Har magen det bra, har du det bra

Det er budskapet i de to nye reklamefilmene som Tine har laget sammen med Los for Biola.

17813 29582 original
17814 d7d81 original

Magen kan ha mye å si for hvordan man føler seg og hvilket humør man er i. Filmene er basert på denne innsikten, og uventet harmoni hos hovedfigurene i filmenene vekker nysgjerrighet og til dels mistenksomhet hos deres nærmeste.

Vi synes filmene har blitt veldig fine og tydelige på effekten Biola har, sier Elin Renbjør, merkevaresjef i Tine.

Vi snakker til en veldig bred målgruppe både i alder og livssituasjon, og vi håper de to filmene til sammen vil få mange til å vurdere Biola som en god forsikring i hverdagen.

Involverte fra Tine: Elin Renbjør, Thomas Grotle og Frode Fimreite

Los&Co: Maria Myhre, Marianne Knutsen, Ellen M. Fougner og Jan Christian Fosseidbraaten

Social Club: Jesper Ericstam og Jens Odelbring

Involverte byråer

79563 aa7a1 original

Los & Co