1 time som er din

Oslo Lufthavn skal bli Europas beste flyplass og ønsker at de reisende får mer positiv holdning til oppholdet på flyplassen. Derfor lanserer Dinamo nå kampanjen «1 time».

14875 af874 original
14876 7bbbb original
14877 78cbb original

«1 time»-kampanjen handler om å sette fokus på alt du kan få ut av timen fra du har sjekket inn til flyet går. Vi vil forsøke å få de reisende til å tenke annerledes på det de opplever som kjedelig ventetid, det går faktisk an å tenke på det som tid du kan bruke på noe nyttig eller noe hyggelig. Så neste gang du reiser fra OSL håper vi du husker at det finnes tid du får. Nemlig 1 time som er din, forklarer teamet i Dinamo.

Kampanjen tas ut på OSLs interne flater samt radio og print.

I mediespilleren: Tre annonser, tre radiospotter.

Kreativt team: Hanne Martinsen og Victoria Marie Evensen

Kundeansvarlig: Christin Elvegård

Kreativ planner: John Rørdam

Prosjektleder: Ingunn Kristensen

Formgiver: Kate Hagen

Foto: Torkil Stavdal

Radioproduksjon: Verdens Sterkeste Mann og regissør Espen Nordal

5d63cb80-1a81-49fe-bac4-d2f0f7773a00.mp3

14872-81058-original.mp3
Last ned

d2420425-6dae-46b2-9f6c-7275b4f76cdb.mp3

14873-111b1-original.mp3
Last ned

39685a4d-0d39-4f8f-9161-140c77ae9406.mp3

14874-cf6ce-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS