Pose-it med Post-it

HK Reklamebyrå står bak profilkampanjen for Trondheim Torg som tolker Post-it-krigen fra et kjøpesenters ståsted.

18738 3b3f1 original
18739 68281 original
18740 a06fc original

Hva er vel mer naturlig enn at et kjøpesenter skaper mote av fenomenet som startet utenfor motemetropolen Paris. Når andre kriger i kontorvinduene, tar Trondheim Torg det litt lengre og tapetserer hele byen med post-it-lapper.

Reklamefilmen er laget av 750 post-it-lapper og hver Adshel er satt sammen av 352 lapper.

Team, HK Reklamebyrå

AD: Thomas W. Juul

Tekst: Hanne Thoresen

Illustrasjon: Stian W. Bugten og Frank Trana

Macer: Grethe Moe

Web: Helen Torgersen

Konsulent: Olav Svartøien

Prosjektleder: Mari F. Eriksen

Involverte byråer

95689 e2522 original

HK Reklamebyrå