Oslo Lufthavn knytter Norge sammen med Norge - og Norge sammen med verden. Det overordnende målet for OSL i kommunikasjonssammenheng er å synliggjøre denne tilretteleggerrollen. I forbindelse med SKI-VM i Oslo ønsket OSL å synliggjøre sitt sponsorat og ønske alle velkommen til mesterskapet.
I tillegg til aktiviteter i terminalen som forsterket dette ble derfor den ultimate ski-vm guiden utviklet. Ikke den som først og fremst forteller om programmet, men om Norge, skihistorien, folkefestene, skiheltene, oppturene og stavbrekkene. Alt det som gjør oss til nordmenn. Et spesialmagasin der også folk som ikke har gjort det før lærer hvordan de kan bli en av oss som er født med ski på beina, og som gjør oss som er det stolte.
Magasinet er linket mot produkter du trenger når du står inne i Nordmarka sammen med 50 000 andre i -11 og ser femmila - og mange avdisse produktene finner du på OSL. Med magasinet forteller OSL hvordan vi tenker, hvorfor vi er med på festen, hva vi kan tilby deg og det gjøres på en relevant måte.
25 000 eksemplarer av magasinet ble revet bort i løpet av få dager og Statoil brukte det på sin sponsorfest.
5578-9a84c-original.pdf
5742-bd217-original.pdf
5582-e132e-original.pdf
5584-a9e1e-original.pdf
5741-944c4-original.pdf
Involverte byråer
Dinamo AS