Solo: Soon to be world famous

Arbeid av TRY og Apt

Solo har slitt med å være den trauste, norske brusen. Hvordan kunne vi få nordmenn til å bli stolte av brusen sin igjen?

Vi bestemte oss for å agere på en internasjonal arena. Da ville det norske komme enda bedre frem. Og hvis folk ute i verden skrøt av brusen vår, så ville vel nordmennene også få opp øynene for Solo på nytt? And so we did.

De fleste har sikkert fått med seg Solo-fremstøtet i LA med billboards på Sunset Strip, tvitring fra Paris Hilton og smaksprøver til nysgjerrige amerikanere. 

På TVN og TV3 har det også blitt vist kortere versjoner av filmen som oppfordret Solo-fans til å overbevise enda flere amerikanere ved å lage sine egne boards. På solo.no har over 150.000 brukere fra 130 land vært innom og laget over 15.000 boards. Disse har blitt vist på en digital storskjerm midt i Hollywood.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.