Vår tids minnebok

NetCom og McCann fortsetter satsningen på reklamefilmer som ikke bare handler om pris og produkter.

16840 12548 original

Stadig mer funksjonalitet bygges inn i mobiltelefonene våre, slik at mobilvanene har endret seg drastisk de siste årene.

Mobilen har blitt vår tids minnebok, fotoalbum og dagbok, hvor vi samler små og store historier, sier Ole Andre Skarbøvik i NetCom.

Den nye teknologien har gitt oss muligheten til å gjøre telefonene våre mer personlig og nære.

Der hvor kundene tidligere bytte abonnement og operatør fordi de ønsket seg ny og billig mobil, beholder nå nærmere 40 prosent av oss mobilen når vi bytter abonnement, sier Skarbøvik.

Personlig bruk. I den nye reklamefilmen tar NetCom tak i historien om hvor sterkt knyttet vi er til mobilen vår, og vi får bli med inn i mobilen og dermed også livet til hovedpersonen Alex.

Bruksmønsteret på mobilen endrer seg fortløpende og vi er opptatt av at flest mulig har et abonnement tilpasset personlig bruk. Vi ønsker å bygge kjennskap til NetCom sine abonnementer som ikke er knyttet til kjøp av telefon. På den måten kan du beholde telefonen din, og de gode minnene, avslutter Skarbøvik.

Tekstforfatter: Hallvard Fjeldbraathen
Ad: Kjetill Nybø
Konsulent: Janne Espevalen
Prosjektleder: Katrine Berget
Regissør: Kristoffer Borgli
Produsent: Pias Semb (Bacon OSL)
Klipper: Mikael Svartdahl
Ansvarlig hos NetCom: Ole Andre Skarbøvik og Bente Linaae

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo