I tillegg til rundt 70 oppskrifter fra Plah, finner du også nyttige tips om råvarer, hvordan de ser ut og ikke minst hvor du får kjøpt dem. Boken er i tillegg krydret med små historier og anekdoter fra Ommundsens mange reiser.
Jeg så for meg et coffe table-aktig look, grov og rustikk, men samtidig minimalistisk og high end. Mange krav, men jeg er svært fornøyd med sluttresultatet, sier Terje Ommundsen.
Nettopp dette kommer frem i et stramt oppsett i kontrast til rustikke bilder og et cover med sort sjerting, sier Mari Oshaug, senior designer i Anti.
Boken ble lansert torsdag 13. september på Gyldendal-huset med middag og foredrag, med en «andrelansering» på Plah søndag 14.10.
Involverte:
Anti:
Senior Designer: Mari Oshaug
Konsulent/Daglig leder: Kenneth Pedersen
Prosjektleder/Konsulent:Tine Moe
Foto:Nina og Jim fra Studio Dreyer Hensley
Matstylist: Nina Sjøen
Repro: Renessanse Media AS
Versal Forlag, et imprint i Gyldendal Norsk Forlag AS: Lars Røtterud og Helen Bergvall
Involverte byråer
ANTI