Historiske dealer

Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix. Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud. Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.

Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix.

Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud.

Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.

7045-4e5d2-original.mp3

23497-58d45-original.mp3
Last ned

7046-f7bf9-original.mp3

23504-5c696-original.mp3
Last ned

7047-25221-original.mp3

23507-44f32-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

94321 c284c original

TRY Apt