Nye konsepter
Oslo Lufthavn er i kontinuerlig forandring. Det bygges utenfor terminalen og i 2017 står «nye» OSL ferdig, men også inne i terminalen er det spennende tider. I 2012 åpnet det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen – og eksisterende konsepter ble revitalisert. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de 22 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år. Med denne kampanjen ønsket vi å vise frem mulighetene på Oslo Lufthavn på en leken måte, vi ville friste og inspirere og bygge forventninger til tilbudet på OSL. Alle motivene er bygget opp av ting du kan kjøpe, spise og drikke på flyplassen. Tre av motivene knytter sammen et serveringssted med en destinasjon – for å vise frem at mangfoldet på OSL ikke bare handler om shopping og servering, men om antallet destinasjoner hovedflyplassen kan by på. Kampanjen er også en del av et langsiktig løp: nemlig å bygge merkevaren OSL på en måte som bidrar til at OSL når målet om å bli Europas beste flyplass.
Aktuelt byrå
Dinamo AS
Oslo Lufthavn er i kontinuerlig forandring. Det bygges utenfor terminalen og i 2017 står «nye» OSL ferdig, men også inne i terminalen er det spennende tider. I 2012 åpnet det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen – og eksisterende konsepter ble revitalisert. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de 22 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år.
Med denne kampanjen ønsket vi å vise frem mulighetene på Oslo Lufthavn på en leken måte, vi ville friste og inspirere og bygge forventninger til tilbudet på OSL. Alle motivene er bygget opp av ting du kan kjøpe, spise og drikke på flyplassen. Tre av motivene knytter sammen et serveringssted med en destinasjon – for å vise frem at mangfoldet på OSL ikke bare handler om shopping og servering, men om antallet destinasjoner hovedflyplassen kan by på.
Kampanjen er også en del av et langsiktig løp: nemlig å bygge merkevaren OSL på en måte som bidrar til at OSL når målet om å bli Europas beste flyplass.
7342-180e0-original.pdf
Involverte byråer
Dinamo AS