Nye konsepter

Oslo Lufthavn er i kontinuerlig forandring. Det bygges utenfor terminalen og i 2017 står «nye» OSL ferdig, men også inne i terminalen er det spennende tider. I 2012 åpnet det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen – og eksisterende konsepter ble revitalisert. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de 22 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år. Med denne kampanjen ønsket vi å vise frem mulighetene på Oslo Lufthavn på en leken måte, vi ville friste og inspirere og bygge forventninger til tilbudet på OSL. Alle motivene er bygget opp av ting du kan kjøpe, spise og drikke på flyplassen. Tre av motivene knytter sammen et serveringssted med en destinasjon – for å vise frem at mangfoldet på OSL ikke bare handler om shopping og servering, men om antallet destinasjoner hovedflyplassen kan by på. Kampanjen er også en del av et langsiktig løp: nemlig å bygge merkevaren OSL på en måte som bidrar til at OSL når målet om å bli Europas beste flyplass.

35553 f2cc0 original
35554 ea889 original
35555 f4d2c original
35556 a0f44 original
35557 bb395 original

Oslo Lufthavn er i kontinuerlig forandring. Det bygges utenfor terminalen og i 2017 står «nye» OSL ferdig, men også inne i terminalen er det spennende tider. I 2012 åpnet det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen – og eksisterende konsepter ble revitalisert. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de 22 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år.

Med denne kampanjen ønsket vi å vise frem mulighetene på Oslo Lufthavn på en leken måte, vi ville friste og inspirere og bygge forventninger til tilbudet på OSL. Alle motivene er bygget opp av ting du kan kjøpe, spise og drikke på flyplassen. Tre av motivene knytter sammen et serveringssted med en destinasjon – for å vise frem at mangfoldet på OSL ikke bare handler om shopping og servering, men om antallet destinasjoner hovedflyplassen kan by på.

Kampanjen er også en del av et langsiktig løp: nemlig å bygge merkevaren OSL på en måte som bidrar til at OSL når målet om å bli Europas beste flyplass.

7342-180e0-original.pdf

23740-74ff4-original.pdf PDF, 1.879 MB
Last ned

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS