Tine Yoghurt - Smaken du har vokst opp med
Medier: TV, Butikk/Produktdesign Kampanjen er laget med utgangspunkt i en TV-brief som skulle minne forbruker om at det er Tine som er den originale norske yoghurten. TV: En serie TV-reklamer som vekket til live forbrukenes nostalgiske minner om barndommens yoghurt-spising. Butikk/produktdesign: For å forsterke filmenes effekt og ytterligere nå frem til forbruker, anbefalte vi Tine Yoghurt å trekke de kreative grepene i filmen videre ut i fysisk møte med forbruker. Når filmene hadde etablert seg hos forbruker fikk vi Tine til å erstatte de vanlige Yoghurt-begrene med begre i retro-designet de kjente igjen fra filmene og sin egen barndom.
Aktuelt byrå
TRY Apt
Medier: TV, Butikk/Produktdesign
Kampanjen er laget med utgangspunkt i en TV-brief som skulle minne forbruker om at det er Tine som er den originale norske yoghurten.
TV: En serie TV-reklamer som vekket til live forbrukenes nostalgiske minner om barndommens yoghurt-spising.
Butikk/produktdesign: For å forsterke filmenes effekt og ytterligere nå frem til forbruker, anbefalte vi Tine Yoghurt å trekke de kreative grepene i filmen videre ut i fysisk møte med forbruker. Når filmene hadde etablert seg hos forbruker fikk vi Tine til å erstatte de vanlige Yoghurt-begrene med begre i retro-designet de kjente igjen fra filmene og sin egen barndom.
7366-d0b1a-original.pdf
Involverte byråer
TRY Apt