Anti & Grandpeople har utviklet kommunikasjonskampanjen for rethink conf // 04.
– Konferansekommikasjon er kjedeligere enn tannpastareklame og ser likt ut fra konferanse til konferanse, uansett tema. En bra konferense får deg til å se lyset, du forlater den med et brennende ønske om å forandre verden, det er dette kampanjen for rethink conf // 04 handler om, sier Erik Heisholt, kreativ leder i Anti + Grandpeople
Førstkommende torsdag
Rethink conf // 04 arrangeres allerede i morgen, 21. mars i Posthallen i Oslo. Konferansen byr på foredragsholdere som Scott Monty, Global Digital & Multimedia Communications Manager hos Ford Motor Company, Adam Ostrow, Chief Strategy Officer hos Mashable og Ric Dragon, forfatter av bestselgeren «Social Marketology», for å nevne noen.
Kurator og grunnlegger av rethink conf, Arnt Eriksen, har store forventninger den fjerde utgaven av konferansen.
– Det handler om hvordan bedrifter kan kapitalisere på sin tilstedeværelse på nett, gjennom å bygge lojalitet, øke salget, styrke omdømmet eller yte mer effektiv kundeservice. I tillegg om hvordan man bygger ambassadører gjennom sine kunder, partnere og leverandører, sier Eriksen.
Involverte byråer
ANTI