Arbeider Tar Myrkdalen til nye høyder Creuna har utviklet en «tøff, dristig og særegen» visuell profil og merkeplattform for Myrkdalen. Creuna for Myrkdalen, 27.september, 2013 Aktuelt byrå Creuna Logoen er like mye et symbol som et navnetrekk, og er et svært sentralt profilelement. Logoen binder det hele sammen og gjenspeiler at man er midt i opplevelsen – omkranset av fjell og daler. Skråstreken som deler bildeoppsettet, gjør det mulig å fortelle flere sider av historien samtidig: vi dras inn mot enkeltmennesket samtidig som vi blir kjent med naturen og aktivitetene Myrkdalen legger til rette for. Involverte byråer Creuna Dreis Konsept og strategi Andre involverte Jonas Fredin Frontend-utvikler Besøk nettsted → A-Form: Lidenskap for helhetlig design og godt håndverk Arbeider • Bielke&Yang for A-Form Årets viktigste påskequiz fra Leger Uten Grenser Arbeider • TRY for Leger Uten Grenser Ikke alle som leser KF har sett den nye DN-kampanjen Arbeider • Anorak for Dagens Næringsliv – Få slapsticken tilbake, sier nå vi! Kudos • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli CAPA og Museum Nord fører Vikingjentene til Lofotr Nyheter • redaksjonen Strakk Go-Ahead-strikken til toppen av Sølvmikken-tronen Nyheter • Harald Grenne Se flere artikler og arbeider