Arbeider Hybrid-kampanje med internasjonal anerkjennelse Vi ville bevise at Toyotas Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge. Per Høj for Toyota, 03.februar, 2014 Aktuelt byrå Per Høj Involverte byråer Per Høj Både Og Radioproduksjon Sølvsuper Filmproduksjon Andre involverte Ida Fjeldbraaten Tekstforfatter Kristoffer Reppen Senior Creative Haagen Sæther-Larsen Rådgiver Rune Sandnes Head of technology Snorre Martinsen Senior Creative Linus Hjellström Grafisk design Mads Rønold Content Manager Joseph Langdon Motion Designer Patrik Bergfjord Planner M Magnhild Foldøy Account Manager Ø Øyvind Waage Creative Director Christopher Køltzow Digital Creative Andreas Frølich Regissør Lars Olav Seim Produsent Øystein Haare Produsent Vis mer + Utmerkelser Gullblyanten 2013 Gullblyanten 2013 Integrert kampanje Besøk nettsted → A-Form: Lidenskap for helhetlig design og godt håndverk Arbeider • Bielke&Yang for A-Form Årets viktigste påskequiz fra Leger Uten Grenser Arbeider • TRY for Leger Uten Grenser Ikke alle som leser KF har sett den nye DN-kampanjen Arbeider • Anorak for Dagens Næringsliv – Få slapsticken tilbake, sier nå vi! Kudos • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli CAPA og Museum Nord fører Vikingjentene til Lofotr Nyheter • redaksjonen Strakk Go-Ahead-strikken til toppen av Sølvmikken-tronen Nyheter • Harald Grenne Se flere artikler og arbeider