Alle dagers reklame

Filmkampanje for Gildes kjøttpålegg.

47566 c664b original
47569 4e53f original
47572 43abe original
47575 f4dfa original

Kjøttpåleggene fra Gilde er noe de fleste av oss kjenner til på den ene eller andre måten. De blå påleggspakningene har liksom alltid vært der som en helt naturlig del av frokostbordet. Og mens noen foretrekker milde og trygge alternativer som servelat og kokt skinke, velger andre mer smaksrike varianter som ribberull eller kokt tunge. For folk er jo som kjent forskjellige, også når det kommer til pålegg.

– Vi har pålegg som treffer så å si hele Norges befolkning, sier Ida Foss, Brand Manager i Nortura SA.

– Ja, for de aller fleste har et eller annet forhold til påleggene våre. Men det virker som dette forholdet endrer seg ut fra dagshumør, hvem man er med, hvor man er i livet, samt en rekke andre ytre påvirkninger. Kort sagt finnes det sikkert fem millioner unike forhold til påleggene våre rundt om i landet vårt. Og det er derfor vi sier «Alle dagers pålegg.»

I første omgang kan vi nå se fire av disse historiene fortalt gjennom filmer signert LOS&CO og Einar Film.