En helt ny serie i dagligvare med ulike smaker. Nå kan norske forbrukere velge litt sunnere hverdagskos, og som både har en naturlig god smak og lavt fettinnhold.
– Nyheten Dugg er et resultat av 1,5 års testing og involvering av forbrukere i utviklingen av produkter for litt sunnere hverdagskos. Den internasjonale livsstilstrenden har vært førende for arbeidet og
Hennig-Olsen tilbyr nå Frozen Yoghurt og Fruit Sorbet utviklet og produsert i Norge. Unge bevisste forbrukere har allerede oppdaget Dugg i butikkene, og salgsutviklingen peker i hyggelig retning. Dette er tidenes satsning fra vår side, uttaler Chris Voss, marketingdirektør hos Hennig-Olsen.
Lanseringskampanjen er utviklet av TRY/Apt og hovedfilmen, eller duggumentaren, tar for seg hvordan politimannen Doug og Hennig-Olsen krysset veier og endte opp med å lage den smakfulle nyheten sammen. I tillegg vil det komme tre korte snutter som tar for seg de ulike smakene.
Det Dugg-frelste teamet har hatt gleden av å jobbe sammen med Harald Zwart og Espen Horn på produksjonssiden, og Siv Kristiansen sammen med Chris Voss på kundesiden.