Feirer 10 år med ny reklamefilm

Sjå! Her er han, den nye reklamefilmen til Kamille. «Ut i naturen» kallast han, og skal vises på TV frå påske, gjennom sommaren og utover hausten 2015.

58903 8c52c original

Kvinnemagasinet Kamille fyller 10 år i 2015. For å feire jubileet går magasinet «ut i naturen« i sin nye reklamefilm, produsert av det nyetablerte filmbyrået JB&G.

– Vi ønsket å feire jubileet med en film som hyller Kamille-leseren som har fulgt oss gjennom ti år, og samtidig viser nye lesere hvem vi er. JB&G traff oss med et konsept som tar seeren tilbake til naturen, en trend som er populær både i interiør- og motebildet om dagen, forteller Lene Eriksrød, produktsjef i Kamille.

– Vi falt for at idéen tar utgangspunkt i jakten på den deilige Kamillestemningen. Den behagelige og avslappende meg-tiden med lave skuldre og kos som vi mener at alle kvinner fortjener. Filmen harmonerer med hva Kamille er, og vi er svært fornøyde med resultatet, sier Eriksrød.

Skapte yndlingskvinnen

JB&G er både kreativt byrå og produsent av filmen. Filmbyrået som ble startet i 2015 består av tidligere Feelgood, Chimney Pot og Trigger-hoder.

– Vi ønsket å formidle hvor deilig det er å kose seg med Kamille, noe vi håper alle mellom 25-45 gjør så ofte de kan. I jakten på den gode Kamillestemningen dukket Femina Relaxus opp. Kvinnen med lave skuldre – vår yndlingskvinne. Lave skuldre er en av våre fanesaker innen likestilling i 2015. Kvinners rett til å slappe av må stå sterkere, sier Magnus Ravlo Stokke, kreativ produsent i JB&G.

Involverte byråer

JB&G