Rema 1000 ser dobbelt
REMA 1000 tar i bruk tvillinger for å sammenligne sine egne produkter med mer kjente merkevarer.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Med julestria trygt bak oss er REMA 1000 ute med en kampanje som skal hjelpe oss alle å spare enda mer. Kampanjen heter Bytt & Spar og er den siste i en lang rekke kampanjer levert av McCann Oslo. Hensikten er å vise at det er penger å spare på å bytte til REMA 1000s egne merkevarer.
– Det var viktig å gjøre dette på ekte, med ekte tvillinger, og ikke jukse det til, samtidig som at vi ville rendyrke det estetiske i filmene. Egne brands er ofte oppfattet som å være litt kjipe og ha lavere kvalitet enn kjente merkevarer, så det var viktig å løfte disse varene opp på et nivå de fortjener, sier kreatørteamet i McCann Oslo, Frank Undheim og Per Steinar Nielsen.
Filmene er regissert av André Chocron fra Standart.