Arbeider Det er vanskelig å gjette alder Målsetningen med Vinmonopolets nye kampanje er å få flest mulig ungdom i alderen 18-25 år til å vise legitimasjon uoppfordret. TRY for Vinmonopolet, 07.mars, 2016 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Fantefilm Filmproduksjon Indianarane Musikk Hocus Focus Etterarbeid Andre involverte Eirik Sørensen Kreatør Finn Knudsen Kreatør Thomas Johanssen Grafisk design Edmundo Navasca Cruz Utvikler M Marte Heiersted Prosjektleder Annette Werner Produsent L Lars Mitlid Konsulent T Tor Markus Iden Produksjonsleder Vis mer + Besøk nettsted → Kunnskap skaper suksess Arbeider • Peil for Sparebanken Møre I vår familie, så er vi STB! Arbeider • WAL for Stabæk Fotball Steph Hope og Henrik Dyb Zwart til Bacon Nyheter • redaksjonen Alt for Norge Arbeider • Anorak for Forsvaret Ayvens lanserer ny global merkevare med hjelp av JCP PRAD Nyheter • redaksjonen Gullkalven ber bransjen om økonomisk støtte Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider