Mycall med filmer på polsk og thailandsk

Mycall lanserer to filmer med ekte historier på konseptet «Closer to Home», dedisert til de store kundegruppene polakker og thailendere.

80223 b1389 original

Mycall lanserer to nye filmer i kommunikasjonskonseptet: Closer to home. Filmene er dedikert deres to største kundegrupper: Polakker og Thailendere, og tar for seg ekte historier i kundenes liv.

– Mycall er en bedrift bestående av mange nasjonaliteter. De som jobber her er også kundene våre, de er mennesker som bor langt hjemmefra. Mycall kan ikke løse savnet hjem, men vi gjør avstanden litt kortere. Derfor føles det ekstra nært og fint å kunne fortelle disse historiene til en så spiss målgruppe, sier Mette Øyen, markedssjef i Mycall.

– Å lage film til et polsk og thailandsk publikum er ikke det vi gjør mest av, derfor var det gull verdt å ha med thailandske og polske Mycall-ansatte i hele prosessen. Dette er filmer for thailendere og polakker som bor i Norge store deler av året, men som kanskje har familien sin langt unna, sier kreatør Martine Flatlie.

Filmene lanseres på merkedager i Polen og Thailand med en ekstra hyggelig overraskelse om gratis SMS og ringetid hjem. Konseptet er utviklet av We Are Live og filmene er produsert av Atlas ved regissør Niels Winfeldt og Eivind Landsvik.

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum

WAL

Atlas Filmproduksjon