Jubileumsutgave av magasinet EyeCandy

I forbindelse med at Krogh Optikk fyller 140 år, kommer magasinet EyeCandy nå som en egen jubileumsutgave.

85191 cd61b original
85192 9bda8 original
85193 26c7f original
85194 8ac48 original
85195 c181a original
85196 55f07 original
85197 9cced original
85198 2b0c6 original
85199 aa5ca original
85200 ab594 original

Krogh Optikk har som målsetting å være best på innen tre områder: brillemote, øyehelse og kundebehandling. For å opprettholde disse posisjonene gjøres ulike kampanjer og aktiviteter. I forbindelse med at Krogh Optikk fyller 140 år, kommer magasinet EyeCandy nå som en egen jubileumsutgave.

I denne jubileumsversjonen vises kommende sesongs brille- og solbrillemote på en særegen og genuin måte. Flere av verdens største merkevarer innen briller og solbrillemote profileres i dette magasinet, og målet er å gi kundene en samlet oversikt over motebildet innen briller – og naturligvis motivere til å ta turen innom Krogh Optikk. Magasinet tas ut på ulike plattformer i tillegg til printutgaven.

I denne utgaven av EyeCandy har vi valgt å presentere briller og solbriller med en historisk vri; vi har tatt for oss flere tidsepoker som har hatt stor innflytelse på dagens mote- og designuttrykk. Med en 140 år lang historie har Krogh Optikk vært til stede gjennom usedvanlig mange tidsepoker.

Vi er veldig stolte av denne jubileumsutgaven, og mener ubeskjedent at vi har satt en ny standard for «kundeaviser/-magasiner»!

Involverte byråer

95774 8fa3b original

Schjærven Reklamebyrå