5-mila, erotikk og mye annet i resirkuleringens tid
Resirkulering settes kompromissløst i førersetet i årets Grønt Punkt-kampanje. John Brungot og Henriette Steenstrup har hovedrollene.
Aktuelt byrå
Alexander Reklamebyrå
I 2016 tok Grønt Punkt Norge tak i mytene mot å resirkulere ved bruke av Atle Antonsen som «sinnamann». I 2017 tok Grønt Punkt Norge humoren videre og viste hjemmets antihelt spilt av Odd-Magnus Williamson, som ekstrem-resirkulerer.
I år møter vi John Brungot og Henriette Steenstrup som kompromissløst setter resirkulering i førersetet, uansett om man skal gå 5-mila, frieri, skjærer seg eller har en ledig fredagskveld uten barn. Dessverre så får de kanskje ikke det ønskede resultatet, men sikrer i alle fall gjenvinning av drikke- og emballasjekartong, plast- og metallemballasje.
Vårens kampanje består av i alt fire filmer på alle relevante kanaler.
Resirkulert hos Pryserfilm
Det er Terje Rangnes som har regi på de nye filmene, produsert av Pryserfilm.
– Vi vurderte først om han skulle gå som spesialavfall, men fant ut at han var perfekt for en serie filmer for Grønt Punkt, kommenterer produsent Fredrik Pryser i Pryserfilm.
– Terje er blant annet kjent for spillefilmene «En Helt Vanlig Dag På Jobben» og «Snekker Andersen og Julenissen», og har jobbet mye med både humor og satire fra TV og reklame. Vi gleder oss til å sirkulere videre med Terje, avslutter Pryser.