Det er ikke alltid samspillet sitter helt

Telia Bedrift lanserte i mars et helt nytt Bedriftsnett som gjør arbeidsdagen mindre komplisert.

89091 b94b6 original
89092 f1080 original
89093 1d22d original
89094 b03f2 original
89095 2814b original
89096 df233 original
89097 b0eb4 original
89098 825eb original

Online-filmene er en del av en større kampanje med elementer tatt ut i print, digitalt og på utendørsflater egnet for å treffe beslutningstakerne i bedriftene.


– Tjenesten bidrar til bedre kommunikasjon mellom bedriftens ansatte, kunder og samarbeidspartnere, forteller kundeansvarlig Helle Jentsch i NORD DDB.


– Vi setter alle pris på når kommunikasjonen flyter og når man vet hvem og når våre kollegaer er tilgjengelig på arbeidsplassen, sier kreativt team Henrik Weido Lorentzen og Tor Adam Slettebø.


– Konseptet tar for seg situasjoner og hendelser i arbeidshverdagen hvor samspillet ikke fungerer og hvor de øyeblikkene flere av oss kan kjenne seg igjen i, er dratt litt lengre. Morten Borgestad balanserte kunsten på regi og bidro til å finne de riktige situasjonene og flokene, oppsummerer teamet.


Mer enn en sentralbordløsning


– På en veldig morsom måte illustrerer filmene hva dårlig samhandling kan være, samtidig som de underbygger vårt budskap om at produktet er mye mer enn en sentralbordløsning, sier Pål Johansen hos Telia Bedrift.


– I første kampanjeperiode har vi gått live med fire av åtte filmer, hvor vi får bekreftet at filmer over 20 sekunder ikke er et hinder for at målgruppen får med seg hele budskapet, frivillig. Nå gleder vi oss til å gå live med de neste fire filmene, avslutter Johansen.