Norwegian Presence

Bielke&Yang står for fjerde år på rad bak den visuelle identiteten til den norske gruppeutstillingen på møbelmessen i Milano.

89221 1a8b4 original
89222 edbea original
89223 1e6ca original
89224 9f6e1 original
89225 8166a original
89226 25430 original
89227 6abe3 original
89228 8e4c1 original
89229 1d717 original
89230 8dfaa original
89231 892d2 original
89232 cf876 original

Bielke&Yang har gjort alt av design for utstillingen, fra identitet til implementering på nett, trykksaker og skilting. Utstillingen arrangeres av Klubben, DogA og Norwegian Crafts, og viser det beste fra norske kunsthåndverkere, møbel- og produktdesignere og produsenter.

Norge er et lite land der designere, håndverkere og produsenter har behov for å stå side ved side. En rød tråd gjennom utstillingen er følelsen av fellesskap og viktigheten av fellesskap som drivkraft og motivasjon i arbeidet. «Norwegian Presence» handler om felles mål, samarbeid og om å løfte hverandre opp.

Utstillingen har fått mye internasjonal presse og ble tidlig trukket frem av autoriteter som Wallpaper, Dezeen og Surface Mag som en av utstillingene å få med seg på verdens mest kjente design- og møbelmesse.

www.norwegianpresence.no