Norwegian Presence
Bielke&Yang står for fjerde år på rad bak den visuelle identiteten til den norske gruppeutstillingen på møbelmessen i Milano.
Aktuelt byrå
Bielke&Yang
Bielke&Yang har gjort alt av design for utstillingen, fra identitet til implementering på nett, trykksaker og skilting. Utstillingen arrangeres av Klubben, DogA og Norwegian Crafts, og viser det beste fra norske kunsthåndverkere, møbel- og produktdesignere og produsenter.
Norge er et lite land der designere, håndverkere og produsenter har behov for å stå side ved side. En rød tråd gjennom utstillingen er følelsen av fellesskap og viktigheten av fellesskap som drivkraft og motivasjon i arbeidet. «Norwegian Presence» handler om felles mål, samarbeid og om å løfte hverandre opp.
Utstillingen har fått mye internasjonal presse og ble tidlig trukket frem av autoriteter som Wallpaper, Dezeen og Surface Mag som en av utstillingene å få med seg på verdens mest kjente design- og møbelmesse.