En helt ny matopplevelse fra Circle K og SMFB

SMFB og Circle K viser fram store følelser og fersk mat med sitt helt nye matkonsept.

89997 36eae original

SMFB står bak en ny kampanje for Circle K som ruller over skjermen i disse dager. Bakgrunnen for kampanjen er Circle Ks nye matkonsept, hvor maten på utvalgte butikker lages for hånd mens kunden venter. Mattilbudet er utvidet med bredere utvalg og flere smaker, med nye og større spiseområder på stasjonene.


I filmen som får vi se to lilleputt-fotballag på vei hjem fra kamp, der det ene er nedtrykte etter tap, og det andre feirer seieren. Pia Ølstad og Linus Hjellström i SMFB har utgjort det kreative teamet bak kampanjen.


– Bra mat er noe man både trøster seg med og feirer med, og vi ville vise hvor fint det kan være å samles rundt et godt måltid – også på Circle K, sier Hjellström.


Oppskriftene i de nye konseptbutikkene er utviklet i samarbeid med kokkene i Flying Culinary Circus, og rettene lages av stasjonsmedarbeiderne på bestilling. Menyen består av salater, meksikanske retter, burgere, sandwicher og pølser.