LOTTO-millionærer trives best på hytta

Første del av en større profil-kampanje som vil strekke seg over en lengre periode, og som begynner å rulle i disse dager.

90408 eab6a original
90409 380a4 original
90410 a30a2 original

At LOTTO-millionærer ikke er som andre millionærer er godt kjent for de fleste, og nå er neste kapittel klart. Det er POL som står bak kampanjen som begynner å rulle i disse dager. Dette er første del av en større profil-kampanje for LOTTO som vil strekke seg over en lengre periode.


– Det var med stor glede og litt ærefrykt vi gikk løs på oppgaven, for det er så utrolig mye bra som er gjort på Lottomillionær-konseptet tidligere, sier Maja Folgerø, tekstforfatter i POL. Sammen med makker Snorre Martinsen og det erfarne Lotto-teamet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen, utgjør hun det kreative teamet bak kampanjen.


En mer helhetlig produksjon


– Lotto er hele Norges favorittspill så i innsiktsarbeidet lette vi etter situasjoner som mange kan kjenne seg igjen i. Vi håper å treffe den norske folkesjela og samtidig sette i gang drømmene om hva man selv ville gjort om man vant i LOTTO, sier Kjetil Botten Skogly, Strategisk Rådgiver i POL.


– I stedet for å utvikle en enkeltstående profilfilm for LOTTO, har vi denne gang valgt å tenke mer helhetlig rundt produksjonen. Vi har skapt en stor mengde materiell til bruk i alle relevante flater over en lengre periode sier Kristin Røe i Norsk Tipping.


– Det betyr at vi vil bli enda bedre kjent med våre nye hyttevenner i tiden som kommer, sier hun.