Run the show

I 16 år har Kari Traa laget sportsklær for jenter, av jenter. Nå har de lansert sin aller første sko-kolleksjon.

Den nye kolleksjonen består av syv ulike hverdags-sneakers utviklet spesielt for aktive jenter.

– Vi har lenge fått høre fra mange av jentene som bruker klærne våre at Kari Traa-sko står på ønskelisten deres, så det er med stor glede vi endelig kan presentere resultatet, sier markedssjef Sissel Himle i Kari Traa.

I kampanjefilmen, som har fått navnet «Run the show», danser Mona Berntsen seg gjennom hele kolleksjonen.

– Selv om vi ikke er 100 prosent jenter selv, er det veldig gøy å jobbe med en merkevare som kun trenger å tenke på jenter. Det kan aldri bli for mye girl power, spesielt ikke i sportskategorien. Og så er jo jenter ofte kulere enn gutter, selv om det ikke er like kult å være kjæreste med dem, sier kreativt team Emil Hafslund og Sondre Røe.

Kampanjefilmen er produsert av Audun Lyngholm Wittenberg og regissert av Eivind Landsvik. Se filmene her:

Andre involverte