Ta sats og stol på oss

Med kampanjen «Trust Fall» heier PwC på kundene som er modige nok til å omstille seg.

Vi kan alle kjenne oss igjen i følelsen av usikkerhet når man står overfor kritiske endringer. Denne følelsen ønsket vi å formidle med kampanjen «Trust Fall» for PwC.

– Med dette sterke budskapet heier vi på kundene våre som er modige nok til å omstille seg, og viser at vi er der for dem når de skal ta steget inn i fremtiden, forteller markeds- og kommunikasjonsdirektør Henrik Haakestad Lervold i PwC.

– Vi vet at det kommer til å bli krevende, at det vil koste stor innsats over lang tid, men vi skal sørge for at de som våger, tar sats og hopper, lander trygt.

– Skiller seg ut i B2B-markedet

Det kreative teamet Kristine Alsaker og Abel Aga gir kudos til PwC for å ha tørre å stå ved payoffen sin.

– De har villet noe mer fra starten og latt oss gjøre noe som skiller seg ut i B2B-markedet. Det er jo ikke hver dag man får et firma som driver med risikoanalyse til å kaste ned noen fra en hundre meter høy skyskraper, sier teamet.

Konsulent og daglig leder Christian Raae forteller at byrået har hat en veldig krevende, men samtidig utrolig kul prosess med kampanjen.

– Vi hade nog inte helt förstått nivåen av säkerhet som måste till på ett sådant projekt. Med tanke på att PwC jobbar till daglig med kalkylerad risk, så detta var detta något som var tvunget att vara 100 prosent säkert för alla som detog under produktion, forteller Raae.

Behind the scenes