Tar nytelse på alvor

Crème er en serie med premium iskrem fra Hennig-Olsen som virkelig tar nytelse på alvor.

Årets nyheter, Crème Peanøtt & Karamell og Crème Cookie Dough, tar dette til nye høyder med sine chunky biter, flytende sauser og tykke sjokoladetrekk. Her er det ikke spart på noe.

– Gjennom konseptet «Tilfredsstill lysten» ønsket vi å minne folk om at man av og til kan være litt ego og unne seg en himmelsk smaksopplevelse, uten å måtte spille på sensuelle nytelsesklisjeer, som ofte brukes for presentasjonen av premiumprodukter. Filmene er bygd opp med en del som tar table top på fullt alvor og som gir vann i munnen, og en del som setter fokus på det hverdagen og som skal gi et smil om munnen. Dette gir oss en verktøykasse av spennende innhold, som kan justeres etter hvilket budskap vi ønsker å vektlegge i kampanjens mediemix, sier kreativ leder Christian Bråthen-Nordland.

Kampanjen lanserer også paret Trine og Trond som blir å se igjen i ulike situasjoner i årene som kommer.

– Mediekampanjen har helt siden oppstart av prosjektet hatt en tydelig visjon som har ført til en sømløs utførelse fra SBN, Tangrystan og Flambert. Det har vært en fornøyelse å jobbe med alle parter som har vært involvert i prosjektet, sier Anders Hennig-Olsen.

Kampanjen kjøres på TV, digitale kanaler og adshels.