Bobler til folket

Når man slapper godt av i et boblebad fra Mspa.no, så blir alt annet helt uviktig og hverdagens utfordringer fjerne.

Det skjer noe med en gang man kommer opp i et boblebad med 40 deilige varmegrader og musklene blir massert av tusenvis av bobler – man slapper bare så totalt av. Og når man slapper så godt av, så blir alt annet helt uviktig og hverdagens utfordringer fjerne. Dette er innsikten bak de nye filmene Good Morning har laget for boblebadleverandøren Mspa.no hvor denne herlige avslapningen ender opp i svært så intime betroelser.

Flere filmer nedover i artikkelen.

– Mspa.no er allerede Norges mest solgte boblebadmerke med over 50.000 leverte enheter, men så utrolig deilig som det er å sitte i et og med så lave priser, er det ingen tvil om at det fortsatt er et kjempepotensial der ute, sier en entusiastisk Hugo Grimsrud i Mspa.no.

– Hugo kom til oss med spennende produkter, smittende engasjement og et åpent sinn og lurte på hvordan han kunne doble salget. Det er jo en fantastisk oppgave, sier Eldar Skylstad som er strategisk rådgiver i Good Morning.

– Vi fant imidlertid kjapt ut at han allerede hadde gjort det meste riktig, med solide taktiske kampanjer og en god rigg på performance. Det som manglet var det man i gamle dager alltid begynte med, nemlig å bygge merkekjennskap og merkevare. Dermed presenterte vi et konsept for merket som er så pinlig vågalt at det forhåpentligvis vil skape vei i vellinga, selv innenfor et begrenset spredningsbudsjett.

Fra Good Morning sin side er det to av Norges Young Lions-vinnere som har klekket ideene, Martin Abbedissen Fauskanger og Mateus Porto Hopland, mens Sølvsuper og Bjarte Arneson har stått for produksjon og regi.