Elsker forskjeller. Hater forskjellsbehandling

Arbeid av Maskinen

For Nordic Choice Hotels er likeverd en selvfølge. I sommerens kampanje ønsket selskapet å synliggjøre sitt standpunkt om mangfold.

Nordic Choice Hotels består av kjedene Comfort, Quality og Clarion, og har 16.000 medarbeidere fra 170 land. I Sverige har selskapet blitt utmerket som landets mest LGBT-vennlige arbeidsplass. 

– Vi er et annerledes hotellselskap og ønsker å vise verden at vi står for det vi sier. Hos oss  er det virkelig rom for alle, sier May-Britt Melbo Siljan som er ansvarlig for kampanjen hos Nordic Choice Hotels. 

Maskinen ved Ketil Winther Løkke har vært strategisk og kreativt ansvarlig for kampanjen. Regi og produksjon er levert av Martin Iversen hos På Film. Stillfoto er tatt av Bjørnar Øvrebø

Kampanjen ble tatt ut gjennom onlinefilmer og digitale utendørsboards i Norge og Sverige. 

Her kan du lese mer om hvordan Nordic Choice Hotels feirer Pride og jobber med mangfold. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.