Circle K – Pit Stop

Livet på veien er en hverdag som alle andre, men kanskje ikke en hverdag alle kjenner seg like godt igjen i.

I denne kampanjen ønsket vi å snakke til de som lever på veien om de utfordringene de har på veien. Det er viktig å spille på lag med målgruppen sin, og vise forståelse for dem, og skjønne det de trenger.

Det er enda bedre når du er så kjent med målgruppen din at dere kan ta del i internvitser og bransjesjargong. Det å kunne le av seg selv og sin egen hverdag er jo nødvendig for å overleve, uansett hva du driver med.

– Dette var en veldig morsom film å lage, og den ble enda bedre av å jobbe med det unge talentet Rikke Gregersen på regi, som ser ut til å ta av i utlandet. Gøy dame, gøy idé og gøy prosess sier kreativt team på jobben, Hans-Marius Engebretsen og Marius Solemsli Lauritzen.

– Circle K har många lojala kunder, och de känner dem gott. Så detta blev en liten digital high five till alla som spenderar stora delar av sitt arbetsliv på vägen, sier rådgiver Christian Raae.