Alt du trenger på ett sted

Arbeid av SMFB

SMFB med nye filmer for Obs. Fortsetter suksessen med «juleparet».

Ble du sjarmert av Obs sitt «julepar» som nailet hele julehandelen på 1-2-3? Nå er de tilbake, og jovisst – de er like gode på å få hverdagen og storinnkjøp til hytteturen i havn, som de var på å løse desemberfloka. 

– De fleste barnefamilier kan nok kjenne seg igjen i at det i en hektisk hverdag fylt med jobb, skole, barnehage, fritidsaktiviteter, levering, henting, bursdager og hytteturer, kan føles som et ork å skulle handle inn det man trenger for å få livet til å gå rundt, sier markedssjef i Obs, Stine Sjølie

– Obs har et helt unikt produktutvalg. Med de nye filmene ønsker vi å vise at nettopp fordi Obs har både moccamaster, turklær, bleier og ferskt brød, blir handlingen litt enklere og mer effektiv, sier konsulent i SMFB, Kjersti Kristiansen.

– All Time High

– Vi oppnådde svært gode resultater med julefilmen med tanke på både oppmerksomhet, liking, budskapsforståelse og troverdighet. Vi hadde all time high på uhjulpen kjennskap i desember, og i tillegg var vi den lavprisaktøren med sterkest salgsvekst. Det er derfor ikke så rart at vi har valgt å bygge videre på suksessen ved å lage nye filmer over samme lest sammen med SMFB, sier Sjølie.

Også denne gangen er det regissør Eigil Langmark og One Big Happy family som står for produksjonen. Filmene vil gå på TV, med egne versjoner til online video og i sosiale medier.

 – Vi vil minne kundene våre på at det ikke trenger å være så tidkrevende eller masete å handle inn alt du trenger, når du kan gjøre det på ett og samme sted, fortsetter Sjølie. 

– Hvis du planlegger litt, trenger du ikke så mange turer til butikken. Og legger du turen til Obs, får du tak i både parkdresser, matbokser, sengetøy, kjøkkenutstyr, vaskemidler, mat og drikke på ett sted. Med planlagte innkjøp og færre butikkbesøk blir det også færre impulskjøp og en mer gjennomtenkt handel. Det er ganske smart, det!

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.