All Time High for Pops
Det er stor stas når du kan spise sjokolade med de store. Pops fra Cloetta skårer all time high i salget i juni, i tillegg til at kjennskapen øker dramatisk.
– Det norske snacksmarkedet er knalltøft, og kampen om plass (og oppmerksomhet) i sjokoladepose-hylla er beinhard. Gledelig er det da at Pops Original fra Cloetta spiser seg inn på konkurrenten. Det viser at kombinasjonen ny merkevareplattform, ny pakningsdesign, ny kommunikasjonsplattform og smart medieplassering har gitt resultater. Kjennskapen til Pops har økt HELE 37,5 %, og nå i juni leverte de luftige sjokoladebitene tidenes beste salgsresultat. Det lover godt fremover sier Brand Manager Philip Aru i Cloetta.
DRIVE McCANN har vært i førersetet med et kreativt konsept som gir Pops en «likandes» personlighet, og at Pops er hverdagshelten som byr på en luftig sjokoladeopplevelse uansett hva som skjer.