Det offisielle Bjørvika-badetøyet

Skal inspirere flere til å ta del i kulturen og utviklingen i nabolaget.

96514 2f8ef feature
96518 b8593 feature
96517 57df4 feature
96516 e3f52 feature
96515 ed211 feature

I Bjørvika settes Oslo på kartet med vedfyrte badstuer og en ny urban livsstil ved fjorden. I den forbindelse ønsker Oslo S Utvikling (OSU), som blant annet står bak byggingen av Barcode, å inspirere flere til å ta del i kulturen og utviklingen i nabolaget. Hva representerer vel Bjørvika bedre enn et helt eget badetøy?

– Målet med kampanjen er å inspirere flere til å besøke og bruke det nye nabolaget. Badetøyet fremhever også en av største kvalitetene i det å bo i Bjørvika, nemlig nærheten til fjorden, sier det kreative teamet.

Det finnes bare 100 eksemplarer av Bjørvika-badetøyet, her kan du melde deg på for å vinne et eksemplar.

Involverte byråer

Logo

Hausmann