Hold deg underholdt

TV- og strømmetjenesten Telenor T-We lanserer nå sammen med POL kommunikasjonskonseptet «Hold deg underholdt». Målet er å vise frem Telenor som en aktør med et rikelig underholdningsunivers og ta en sterk posisjon i TV- og strømmekategorien.

– Underholdning handler om å gripe publikums oppmerksomhet og skape ulike følelser. For det er få steder vi viser mer følelser enn foran TV-skjermen. Vi ler, gråter, hoier og heier. Med denne kampanjen ønsker vi å synligjøre disse følelsene på en «emojisjonell» måte. Emojies og ikoner er en vanlig og umiddelbar måte å vise hva man føler. Og det synes vi er et spennende visuelt univers, med mange muligheter, som vi nå tar inn i et velkjent reklameunivers fra Telenor med ekte menneskelige reaksjoner, sier Petter Bryde i Pol.

Astronout scene
Adshelx
Adshel2x
Storitingetx
Fra Stortinget T-banestasjon
Printadx

Dette er en 360 kampanje og et resultat av godt og tett samarbeid mellom Telenor, Pol og OMD.

– I Telenor har vi store ambisjoner med vår tv- og strømmetjeneste Telenor T-We. Vårt nye og lekne kommunikasjonskonsept skal bidra til at vi tar en sterk posisjon i tv- og strømmekategorien og sikre at Telenor-merkevaren også rommer underholdning, sier MarCom-manager Lene Johansen i Telenor.

Du kan se enda flere elementer fra kampanjen på Behance.

Emojji behnace

Andre involverte

A

Aksel Jermstad

Foto (print)