Hva liker folk, egentlig?

The Oslo Company med ny kampanje for ekstra store ostepop fra Maarud.

Kampanjebilde smabarnspappa

Å snakke om hva man foretrekker av det ene eller det andre pleier å være en grei sak, men de vi møter i disse filmene er mest opptatt av noe helt annet.

TV-reklame
TV-reklame

– Vi er usikre på hvilken av filmene vi liker best, men vi er alle fall sikre på at vi digger de store ostepopene til Maarud, sier Frank Undheim og Josephine Berntzen i The Oslo Company, som har vært kreatører på prosjektet.

Onlinevideo/SoMe
Onlinevideo/SoMe
Onlinevideo/SoMe
Onlinevideo/SoMe
Onlinevideo/SoMe

Involverte byråer

Go Electra logo FB
Go Electra Postproduksjon
R

Robert Adams

Online

T

Tim Engen

Lyddesign og mix

Andre involverte

H

Hallgrim Haug

Regissør

T

Tor Eigil Scheide

Filmfotograf