Hvorfor betale for spisepinner når de vokser på trær?
Extra starter høsten med å lansere pay-offen «Gjør det billig!» med tilhørende kommunikasjonskonsept.
I den nye profilfilmen møter vi to spareglade naboer som stadig prøver å overgå hverandre i å gjøre det billig. WAL står bak konseptet, og Einar film, med regissør Torstein Bjørklund i spissen, har produsert filmene.
Extra har tidligere snakket om både utvalg og pris, men har nå valgt å spisse kommunikasjonen og fokusere på de lave prisene for å ta en tydeligere posisjon i lavprissegmentet. Dette gjør de blant annet med en serie filmer hvor vi møter Petter og Morten som alltid prøver å «utspare» hverandre. Men de kan samles rundt én ting; hvor man bør kjøpe dagligvarer.
Involverte byråer
Karl Erik Brøndbo
Filmfotograf
Anniken Haugan
Koordinator
Madicken Langvad
Postprodusent
PHD Mediebyrå
Andre involverte
Kari Grothe Karlsen
Ansvarlig hos kunde
Heidi Cummins
Ansvarlig hos kunde
Agnete Særvold
Ansvarlig hos kunde