Paracet har fått sitt første kreative konsept

En av Norges sterkeste merkevarer får nytt kommunikasjonskonsept hos Kitchen.

Screenshot 2020 11 02 at 17 57 502

Etter en pitchrunde før sommeren er Paracet nå klare med nytt kreativt konsept. Paracet er en velkjent merkevare, med en portefølje av smertestillende og febernedsettende produkter. Kitchen er byrået bak det nye konseptet, og ruller i disse dager ut merkevarens nye kampanje.

– Kitchen gikk seirende ut med et konsept som vi falt utrolig for. Den enkle kommunikasjonsformen med spennende og gode tanker for videreutvikling, passet godt med den posisjonen vi ønsker å ta for Paracet. Samarbeidet med Kitchen har funger utrolig bra, og vi gleder oss til en fremtid sammens, sier markedssjef Cecilie Ramm i Karo Pharma.

Kjennskapen til produktet står det ikke tilbake for. – Den oransje pakken har fulgt de aller fleste gjennom livet. Posisjonen er god og vi ønsker vi å ta eierskap til en større visjon for merkevaren. En visjon som snakker til hjertet og som folk kan kjenne seg igjen i sier Kjetill Nybø, kreativt leder i Kitchen.

Se filmen her:

– En utfordrende oppgave

– Det er svært takknemlig å jobbe med en merkevare med så høy kjennskap, troverdighet og liking. Det har vært fantastisk spennende å samarbeid med Karo Pharma, og vi gleder oss til å sette det nye konseptet til livs. Markedsføring av legemidler er en utfordrende oppgave. Det er heldigvis et strengt regelverk som beskytter og ivaretar forbrukerne, og vi opplever nå å ha funnet en god rolle for merkevaren med det nye konseptet. Vi står igjen med et resultat vi er meget stolte av, sier konsulent Carina Lladó i Kitchen.

IMG 0282
Bak, venstre: Kjetill Nybø. Bak høyre: Carina LLadó. Foran venstre: markedssjef i Karo Pharma, Cecilie Ramm. Foran høyre: Calle Bjørnqvist.