POL fortsetter på eventyret med Talkmore

Etter en omfattende byråkonkurranse tidligere i år, falt valget på POL. Nå tar de merkevaren over i et helt nytt univers, og er allerede i gang med de første kampanjene på det nye konseptet.

Gapestokk

– Det er en skikkelig tillitserklæring å bli valgt i sterk konkurranse med så mange byråer. Det er alltid en utfordring å skille seg ut i en verden der alle aktørene snakker om dekning og pris, som tross alt er det viktigste for forbruker. For oss ble det viktig å finne en stil som skiller seg positivt ut fra konkurrentene, som bygger Talkmores identitet og skaper oppmerksomhet, sier Monika Augustsson, rådgiver i POL.

I det nye konseptet tas vi med inn i Talkmores nye, eventyrlige verden. Den første kampanjen har allerede vært ute i noen uker. I runde to, som lanseres nå, er det fokus på Talkmore Familie. Det er en ny abonnementsløsning for familier, der Talkmore tar opp kampen om familie-kundene og tilbyr barnerabatt og fleksibel datadeling.

– Vi ønsket å skape et univers som skiller seg fra konkurrentene, samtidig som det gir rom for å snakke om noe så generisk som mobiltelefoni på en gøy og interessant måte. Forhåpentligvis er dette et konsept vi kan stå lenge i, sier kreatørene Thea Emanuelsen og Anders Arnoldsen Holm i POL.

Her kan du se et knippe av de nye filmene som nå er ute:

Andre involverte

K

Karianne Salicath

Chief Marketing Officer i Talkmore

J

Jannicke Trine Riise

Marketing Coordinator i Talkmore