Snøfrisk - God alene, best imellom.
Snøfrisk har tradisjonelt vært markedsført som en smakshevende ingrediens til matlagingen, a la kremfløte
Aktuelt byrå
MediaFront
Snøfrisk har tradisjonelt vært markedsført som en smakshevende ingrediens til matlagingen, a la kremfløte. For å imøtekomme ønsket om en betydelig økning i salgsvolum, redefinerte vi Snøfrisk til et pålegg som gjør påleggene du pleier å spise enda bedre. Snøfrisk hører altså hjemme mellom det du allerede spiser.
Konseptsetningen ble ’God alene, best imellom’.
Vi benyttet til dels utradisjonelle flater i print, radio, tv og utendørs for å smette inn våre kjappe budskap. Budskapene ble bevisst holdt enkle og elementære – akkurat slik vi ønsker at forbrukeren skal oppleve Snøfrisk. Og ut fra salgstallene å dømme med 31% økning i salg ut av butikk, kan det jammen se ut som vi lyktes med det!
4798-2258c-original.pdf
4800-faf65-original.pdf
4799-264bc-original.pdf
4789-e73d3-original.mp3
4790-ae19c-original.mp3
4792-a6405-original.mp3
4793-a3ba9-original.mp3
Involverte byråer
MediaFront
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2010 Matvarer