Artikler

Trafikkforsikringsforeningen velger Naug

Etter en byråkonkurranse er det klart at det er Naug som skal hjelpe foreningen med å redusere anta…

Nye regler for YouTube og Facebook i Norge

EU har nå formelt modernisert bestemmelsene om kringkasting og andre audiovisuelle medietjenester (…

Tilbakegang i oktober

Men video fortsetter den sterke veksten, ifølge siste tall fra Mediebyråforeningen.

Eiendoms- og retailprofil til Bold

Marit Jensen er ansatt som strategisk rådgiver i Bold.

Nye tanter til Tante Randi

Det har gått ett år siden Tante Randi ble et reklamebyrå, som nå huser seks tanter. Tindur Jensson …

DOGA-profilen vant sølv i ADCE

Creuna har vunnet enda en pris for sin feirede visuelle identitet for DOGA. Denne gangen i Art Dire…

Øvredal klar for reklame igjen

Regissør André Øvredal er hjemme igjen hos Sheriff etter et spillefilm-maraton på snaut halvannet å…

Sølvfisken til Kvikk Lunsj

Ut på tur, aldri sur: Den månedlige reklamefilmkåringen hedrer hovedfilmen i SMFBs «Turen venter»-k…

Kreatørens evolusjon

Å være kreatør i reklamebransjen er et litt spesielt yrke. I denne episoden av «Arbeidstittel» snak…

– Et hjerte av ROI

I denne ukas Kudos slår kreatørene Anders M. Holm og Sebastian Prestø i Morgenstern et slag for sto…