Tines markedssjef holder 15 sekunder langt foredrag på Merkevaredagen

På Merkevaredagen 2021 er markedsdirektør i Tine, Rickard Lawrence, en av foredragsholderne.

Tine 6sekunderx
Rickard Lawrence. Foto: TINE

Det går rykter i bransjen om denne Tine-sjefen fra England og hans forkjærlighet for «best practice» og korte, korte formater.

Med bare noen dager igjen er forventningene skyhøye til foredraget «Best practice», som starter med en Tine-logo allerede etter tre sekunder før folk rekker å snu seg bort. Etter hva KF Pluss redaksjonen forstår har Rickard Lawrence planer om å holde foredraget mange ganger etter hverandre, i løpet av de 45 minuttene han har til rådighet.

Det vil også distribueres en seks sekunders oppsummering i etterkant av arrangementet.

Om KF Pluss

KF Pluss er som KF, bare med litt ekstra humor. Redaksjonen er uavhengig og arbeider døgnet rundt med å nesten fortelle deg sannheten.