Lanserer moteriktig papir

Arctic Paper lanserer i disse dager 2 helt nye varianter av bestselgeren Arctic Volume. Kampanjematerialet er laget av den svenske moteskaperen Martin Bergstrøm.

8933 37a4a original
8934 c7ef4 original
8935 8ef3c original
8936 2b30e original
8937 cc613 original

Arctic Paper drar i disse dager i gang den store lanseringskampanjen «New Volume» for sine nye høybulkede matt-bestrøkne designpapir i kolleksjonen Arctic Volume. Den svenske moteskaperen Martin Bergstrøm er sentral i kampanjen, og det er volum, farge og detaljer som fremheves i kampanjematerialet.

Martin Bergstrøms katalog trykkes i 30.000 eksemplarer og sendes til reklamebyråer, trykkerier og forlag i hele Europa.
– Lanseringen innebærer at Arctic Paper nå er eneste produsent i Europa som kan presentere en hel familie matt bestrøket designpapir med høy bulk, sier Leif-Arne Karlsen, Administrerende direktør i Arctic Paper Norge AS.

Alle foto: Michael Schultz for New Volumes – Arctic Paper.