Trippel for Skandiabanken

Skandiabanken har valgt Reklamebyrået Trippel som nytt byrå. De skal nå arbeide for å gjøre Norges mest populære bank enda mer populær.



Banken har tidligere brukt flere byråer, men har nå valgt å samle kommunikasjonsutviklingen sin i ett byrå. Etter noen byrårunder falt valget på Reklamebyrået Trippel i Bergen.

– Vi har siden oppstarten i 2000 hatt et målrettet fokus på å gjøre våre kunder fornøyd. Når vi nå skal styrke og utvikle vår merkevare videre har vi sett det hensiktsmessig å samle alle våre markedsaktiviteter hos ett byrå, fortrinnsvis ett byrå som lever etter noenlunde de samme verdiene som oss selv. Vi valgte Trippel fordi de er et serviceorientert og fleksibelt reklamebyrå, og som tør å utfordre oss på vår egen hjemmebane. De har høy webkompetanse og har vist oss sterke kreative løsninger, forteller markedsdirektør i SkandiaBanken, Trond Erik Birkeland om byråvalget.

Avtalen innebærer at Trippel vil bistå banken med størstedelen av selskapets markedskommunikasjon de neste årene. Samarbeidet har pågått siden juletider, men er nå blitt formalisert. Arbeidet med å meisle ut bankens offensive og fremtidige strategi er godt i gang.

– Vi skal arbeide for å gjøre smilet enda bredere hos Skandiabankens allerede smilende fornøyde kunder og ikke minst skaffe dem flere nye kunder, sier byråleder Odd Gurvin i Reklamebyrået Trippel.