Telenor og JCDecaux lanserer PowerPoles

Et samarbeid mellom JCDecaux og Telenor har resultert i at du nå lettere kan lade PC og mobil neste gang du skal ut og fly.

10292 965cd original

Telenor mener de gjennom å benytte PowerPoles, går fra å tenke endimensjonal reklame til å gi en positiv opplevelse for de reisende. Selv om flyplassreklame ofte henvender seg til forretningsreisende henvender oppladningstjenesten seg til alle som er på tur. Norge er det tredje landet i Europa som innstallerer PowerPoles, i første omgang på fem av de største flyplassene her til lands.

– Telenors nye kommunikasjonsstrategi skal bidra med å skape FLYT i hverdagen både for privat
og bedriftskunder gjennom våre produkter og tjenester. PowerPoles er dermed en medieløsning som passer svært godt inn i dette og som vi har stor forventning til vil skape bedre FLYT i hverdagen for folk på farten, sier Mediesjef i Telenor Ola
Opheim.

I JCDecaux er de også svært fonøyde.

– Flyplass er en arena der publikum forventer å oppleve reklame, og når reklamen i tillegg blir så relevant, oppleves den også som svært positiv, sier Martin Angeltveit Baltzersen, salgssjef for flyplass i JCDecaux Norge.